HTML

A summer in the USA

Friss topikok

  • MA: Szia! Ez már jobban tetszett! Olyan élvezetesen irtal, h szinte ott éreztem magam. Talán még lesz ... (2008.07.20. 20:33) Julius 7. - Day off 1 - Philadelphia
  • Gerghu: Szia! Igyekszem behozni a lemaradast... (2008.07.19. 14:47) Június 18.
  • Gerghu: Egyebkent aki az indulatok szitja koztunk az Sam az office-team 18 eves tagja. Lekezelo, bunko, so... (2008.07.17. 19:58) Julius 5.
  • Gerghu: Igazabol hatalmasat rohogtunk rajta :) Ez van, azota budos a cipom :) (2008.07.17. 19:57) Julius 4. Fuggetlenseg napja
  • Sajti: Na szóval Nadal vs. Federer : 6-4, 6-4, 6-7, 6-7, 9-7 :P (2008.07.09. 01:04) Julius 2-3

Linkblog

Június 18.

2008.06.18. 00:59 Gerghu

Miután sok töprengés után a blognak a rettentő fantáziadús gergousa.blog.hu címet adtam a következő probléma merült fel: milyen képpel indítsak? Végül beálltam a mainstream hollywoodi filmesek sorába és eme remekbeszabott montázzsal kedveskedek a (méltán népes) olvasótáboromnak. Na de viccet félretéve (ja ez vicc volt eddig?) 2 nap múlva irány az USA, papírmunka végre rendben, hogy mit viszek még nem tudom. Ami biztos, hogy 18-án ágazati kapcsolatok modellje vizsga, 19-én üzemgazdasági számvitel. A probléma, hogy mindkettő fővárosunkban lesz, és az elsőre nem titkolt szándékkal puskázni megyünk. 19-én hazaérek és este Anci, Hörpintő nevő 5 csillagos vendéglőjében fogom mulatni az éjszakát. Remélem te is ott leszel. Hogy kaptam asztalt eme híres/hírhedt vendéglátói egységbe egy általában teltházas estén? Nem mondom meg!
Természetesen a Pesti éjszakát olvasással fogom tölteni. Egy kedves rokonom házi könyvtárában fogunk pár klasszikust olvasni Dreher tollából,  amit néha megszakítunk egy-egy ismeretlen költőtől származó egysorossal.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gergousa.blog.hu/api/trackback/id/tr45526467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MA 2008.07.19. 06:58:42

Hello! Valamiért úgy tűnik, h. megállt nálatok az idő. Itt, Mo-on már július 19-e van. Tudom, sokat dolgozol, de én minden félnapban meg szoktam nézni ezt az oldalt és mostanában kicsit csalódott vagyok. Persze gondolom a munkáról nincs mit többet írni, de én kíváncsi lennék a többiekre is. Mennyire sikerült összeismerkedni, ki honnan jött, mit csinál (tanul) otthon, meg ilyenek...Lassan eltelt egy hónap, hogy megy a munka utáni USA prg szervezése? Mikor lesz szabadnapod, és hol töltöd? Na pá és pusz! A

Gerghu 2008.07.19. 14:47:18

Szia!
Igyekszem behozni a lemaradast...
süti beállítások módosítása