HTML

A summer in the USA

Friss topikok

  • MA: Szia! Ez már jobban tetszett! Olyan élvezetesen irtal, h szinte ott éreztem magam. Talán még lesz ... (2008.07.20. 20:33) Julius 7. - Day off 1 - Philadelphia
  • Gerghu: Szia! Igyekszem behozni a lemaradast... (2008.07.19. 14:47) Június 18.
  • Gerghu: Egyebkent aki az indulatok szitja koztunk az Sam az office-team 18 eves tagja. Lekezelo, bunko, so... (2008.07.17. 19:58) Julius 5.
  • Gerghu: Igazabol hatalmasat rohogtunk rajta :) Ez van, azota budos a cipom :) (2008.07.17. 19:57) Julius 4. Fuggetlenseg napja
  • Sajti: Na szóval Nadal vs. Federer : 6-4, 6-4, 6-7, 6-7, 9-7 :P (2008.07.09. 01:04) Julius 2-3

Linkblog

Julius 4. Fuggetlenseg napja

2008.07.14. 20:07 Gerghu

Happy fourth of July!

A reggeli megint hihetetlenul szegenyesre sikeredett. Ezen a napon Gabor a szabadnapjat toltotte Hanaval es Magdaval(lengyel csaj) Philadelhiaban. En valtottam Gabort az ideiglenesen meguresedett kukas poszton, ami kesobb ez eddigi legroszabb dontesemnek bizonyult. Eddig abban a hitben eltem karbantartoi napjaimat, hogy kukazni jo, kukazni orom, es az embernek nincs vele baja. De van. Budos lesz meg koszos. Nem kicsit, nagyon! Markkal nyomtuk ma a melot es mar szinte baratkent udvozoltuk a kontenerben megbuvo ket ilyedt mosomedvet. Mark jelentette oket, BigTom meg elhajtotta oket.

Ebed utan elindult a katasztrofahullam. Mark nekihajtott a kontenernek az autoval. De nem baj, mert a kocsi annyira rossz allapotban van, hogy mar senkinek nem tunik fel egy-ket uj horpadas vagy hianyzo alkatresz. Vegre volt idom hazatelefonalni, persze, hogy pont akkor nincs otthon senki amikor Gergonek szabadideje van. A mosodas lanyok bejelntettek, hogy valaki egy ismeretlen erederu kek anyagot tett a mosandoi koze, ezert az osszes ruhank kek lett. Nyomozasba kezdtem ki lehetett a hunyo. Rajottem, hogy valoszinu egy kek zokni okozhatta a bajt. Ezt tamasztja ala, hogy talaltam 1 db(par nelkuli) kek zoknit. Csalikent elhelyeztem egy mindenki altal jol lathato helyre. A tettes gyanutlanul fogja ravetni magat: `Aha, itt az elveszett zoknim, de hol a parja??`

Najo ennel rosszabb mar nem lehet. Adodik a valasz: de lehet. Lett is. Delutan voltam konditeremben, es jo levezetesnek tunt a kukaszsakok emelgetese meg vacsora utan. Csakhogy az egyiket teletoltottek levessel es 3 napos lasagne-val, ami akkora sulytobbletet jelentett, amit a zsak nem birt el, igy roppalyaja csucspontjan kiszakadt es beteritette Markot es engem is. Na ez volt az a pillanat, amikor beultem Emmaban odaalltam Matt ele es megmondtam neki, hogy nem erdekel mit csinal, most belul mellem mert mutatnom kell neki valamit. Szerencsetlen azt hitte elutottunk valamit, tiszta frasz volt. Elmondtam neki, hogy beszeljen legyen szives a konyhasokkal, mert ez igy nem mehet tovabb. O Eddiet jelolte ki felelosnek, ezert neki kellett feltakaritania (egy kis karorom jol esett a nap vegen :)).

Este Disco volt. Alkohol nelkul. Kicsit nehezen indult, de vegulis jolesett egy kis lazitas. Neha ontudatlanul a szamhoz emeltem a kezem, hatha az otthon megszokott soroskorso lapul benne. Megjott a Philadelphiai delegacio, akiket a vacsorarol elrakott pizza melegszendvicsekkel vartunk. Gabor megint eloadta a robotot, hihetetlen ovacio kozepette. Matt tancolni probalt. Nem az erossege.

Tuzijatekkal zartuk ezt a fergeteges napot (ennek csak mi nem oroltunk mert pontosan tudtuk, hogy ez azt jelenti, hogy holnap nekunk kell feltakaritani)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gergousa.blog.hu/api/trackback/id/tr46568130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

watson · http://moproducts.extra.hu 2008.07.15. 22:15:24

Én meg azt hittem, hogy egy ilyen kajás-betakarós jelenet csak egy filmben történhet meg... Ilyenkor nem irigyellek...

Gerghu 2008.07.17. 19:57:02

Igazabol hatalmasat rohogtunk rajta :) Ez van, azota budos a cipom :)
süti beállítások módosítása