HTML

A summer in the USA

Friss topikok

  • MA: Szia! Ez már jobban tetszett! Olyan élvezetesen irtal, h szinte ott éreztem magam. Talán még lesz ... (2008.07.20. 20:33) Julius 7. - Day off 1 - Philadelphia
  • Gerghu: Szia! Igyekszem behozni a lemaradast... (2008.07.19. 14:47) Június 18.
  • Gerghu: Egyebkent aki az indulatok szitja koztunk az Sam az office-team 18 eves tagja. Lekezelo, bunko, so... (2008.07.17. 19:58) Julius 5.
  • Gerghu: Igazabol hatalmasat rohogtunk rajta :) Ez van, azota budos a cipom :) (2008.07.17. 19:57) Julius 4. Fuggetlenseg napja
  • Sajti: Na szóval Nadal vs. Federer : 6-4, 6-4, 6-7, 6-7, 9-7 :P (2008.07.09. 01:04) Julius 2-3

Linkblog

Julius 5.

2008.07.15. 18:55 Gerghu

A reggeli szennyes begyujtese utan a mai feladatunk meglepo modon a tegnapi tizujatek es tancos mulatsag maradvanyainak feltakaritasa volt. El kellett a szinpadot is takaritani amit a fellepo DJ-k hasznaltak. Kozben talaltam egy pluss dobokocka part, amit Emmanak ajandekoztam. Passzol is a karpit szinehez, igy mar egesz jo parti jargany lenne... de ehelyett dolgoznia kell. Mark ketszer is meghuzta a szemetes kocsit, valami megharapta az egyik nagylabujat, es ismeretlen eredetu kinovest talalt a masik laban. Nem is csoda, hogy a nap hatralevo reszet a gyengelkedon toltotte. Igy estig nem szamithattunk Jan-ra aki szivesen vallalta a srac helyettesiteset(Jan utalja a karbantartoi munkat, o verbeli kukas).

A delutan nyugis volt, a kosar- es teniszpalyakat kellett lombtalanitani, es a vizespalackokat ujratolteni a sportpalyak mellett. Le kellett vagni szegelynyiroval a fuvet a a lacrosse palya mogotti tabortuzrakohelynel(letezik ilyen szo?), mivel csak egy vedofelszereles volt, ezert magamra vallaltam ezt a munkat. Addig a tobbiek kitakaritottak a mozit es visszavittek a szennyest(megint segitettek nekunk a kukasok, ezuton is koszonom szepen). Az, hogy a tetoket megint lombtalanitani kellett, mar fel sem bosszantott. Ez aztan a nyugis delutan, ugye?

Napkozben lebeszeltuk Steve-vel (emlekeztek, o a Rock oktato), hogy kolcsonadja a hajnyirojat. Vacsoranal birtokba is vettuk, majd meghirdettuk az elso hajparty-t az ebedlo mogotti teraszon. Eloszor en vagtam Gabor hajat. Gyakorolnom kell meg. Utana o az enyemet, majd vegul mindenki mindenkiet. Dana(cseh lany) volt vegul a megmentonk, aki vallalta, hogy emberi formaba hozza az altala csak teniszlabdahasonmasnak titulalt fejunket. Egesz jo lett. Persze elso utam a hazunkba vezetett a baseball sapkamert, mert azert a fejem ilyen allapotban komoly ijesztegetesekre alkalmas. Bar ne mentem volna vissza a sapkamert. Utkozben talalkoztam Alyssaval, aki egy kicsit telt fekete lany. A kovetkezo roppant kellemetlen beszelgetes zajlott le koztunk(persze angolul):

Gergo: Szia Alyssa!

Alyssa: Hi Greg!

G: Nezd uj a hajam, szerintem szornyu.

A: Nekem tetszik, az az igazsag, hogy kedvellek.

(kinos csend)

G: En is kedvellek.

A: Neked mit jelent kedvelni valakit?

(megkinosabb csend)

G: Haaat, kedvellek teged, meg sok mindenki mast is. Mert neked mit jelen?

A: Nem mondom meg. Hogy oszinte legyek meg akarlak csokolni.

G: NE TEDD!!!!!!!!!!!!

A beszelgetes tovabbi reszleteit a kepzeloerodre bizom. Elmenekultam amilyen gyorsan csak lehetett.

Este Gabor kosarazott a tobbiekkel, es ezzel nagy elismerest vivott ki maganak a counselorok kozott.

Ennyi.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gergousa.blog.hu/api/trackback/id/tr8569761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

watson · http://moproducts.extra.hu 2008.07.15. 22:11:32

Na Greg, már is van egy hódolód?! Nem rossz... :)
Üdv itthonról!

Marci · http://bmfoto.hu 2008.07.17. 09:39:44

Hihi, nem szereted a négercsókot?
Olyan érzésem van, mintha kezdenél kicsit belefásulni a melóba és magadra venni a dolgokat. Ne tedd! Voltál-e már pl a vízesésnél? Vagy a campsite 2-n? Mert oda el kell menni! Egyedül se rossz, de akkor már inkább javaslom, hogy csapd a hónod alá a lányokat és úgy. Ha szereted, ha az erdő beborít, körülvesz, akkor egyedül menj. Őzet biztos fogsz látni. Útközben ehetsz áfonyát, mert ilyenkor már biztos van. Tavaly én ilyen tájban találkoztam a medvével, fantasztikus élmény volt...
Ha meg csak lazítani akartok, akkor többen menjetek. Az én kedvenc helyem a vízesésnél van. Ahogy odaérsz, kelj át a túloldalára, ott van egy sziklafal. Annak mássz fel a tetejére és ott hihetetlen puha mohaszőnyeggel vannak beborítva a sziklák. Kicsit arrébb van egy hatalmas kő is, amin én egy szép vizisiklóval találkoztam.
Big Tom mutatta-e már a csörgőkígyóbőrt? Voltatok-e már vele csörgőkígyót riasztani? Az is nagy élmény ám!
Mosómedvét viszont én nem láttam és ezért irigyellek is.
A konténert mi nem tettük tönkre, a lengyelek egyszer "csak" elrontották. Nekitolattak a hidraulikus csöveknek, amik lejöttek és spriccelt szanaszét az olaj. :)
Eric-ket kérdezted már, hogy miért nem válaszolt? Más az emilcíme? A honlapon nem találtam.
Minden jót, érezd jól magad!

Gerghu 2008.07.17. 19:51:58

Szia Marci!
Mult heten volt eg holtpont de ezen mar tullendultem. Mostmar lebeszeltuk, hogy ki a kukas es ki maintenance. En karbantarto vagyok, mert a kukas munkaba belefasulnek. Nem veszem fel egyaltalan a dolgokat, ugy erzem eleg kemenyen dolgozok, es ezt Matt is latja. Uj szokasa, hogy engem kerdez meg mi a munka :) komolyan!! Szoval nagyon elvezem, nem akarom hogy az jojjon at hogy nem igy van. A vizesesnel voltam, a legnyugisabb legszebb hely itt, imadtam :) az oz is megvolt. Big Tommal meg nem volt idonk ilyenekre, mert ha vele vagyunk akkor eleg kemenyen dolgozunk. De mivel rendszeresen velunk ul ami kesik nem mulik. Megmondom oszinten Ericet elfelejtettem megkerdezni, de mostmar nem fogom :)
Ui: a negercsokot nem szeretem, ellenben a csehet :D

Gerghu 2008.07.17. 19:58:22

Egyebkent aki az indulatok szitja koztunk az Sam az office-team 18 eves tagja. Lekezelo, bunko, sohase koszon(!), es semmit nem tud.
süti beállítások módosítása